Skriv din beskrivning här!

Gå fint i koppel

Nu har vi kommit in efter att ha varit ute och tränat på att gå fint i koppel och godissök.

Godissök är nog det roligaste Bella vet! Hon blir så glad när man kollar på henne och säger "sök". Ibland sitter hon kvar och kollar på mig som att hon frågar "är det verkligen sant, får jag leta eftergodiset nu?" :)

Efter sökträningen tränade vi på att gå fot och att gå fint i koppel utan att dra iväg. Jag är jättenöjd med henne när vi tränade på att gå fot! En gång lyckades jag faktiskt få henne att gå fot utan att jag hade något godis i handen, och det har hon aldrig gjort förut när jag har tränat på fot med henne.
Hela promenaden var hon jätteduktig och jag tror inte att hon drog iväg någon gång!

Det blev inga bilder från promenaden eftersom jag glömde kameran inne och jag orkar inte föra över bilderna från mobilen... Men jag kanske kan lägga in i bilderna i ett inlägg om jag mobilbloggar lite senare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback