Skriv din beskrivning här!

Lunchpromenad med Bowser

Nu är Bella ute på en lunchpromenad med Bowser så jag sitter och väntar på att de ska komma tillbaka. De gick någon gång vid 11tiden och är tillbaka runt 12.15 kanske.
Jag tänkte kanske gå ut och öva Bella på att gå fint i koppel eftersom hon drar så mycket när jag är ute och går med henne... Men det blir sen när hon har kommit tillbaka och om det inte regnar.
Det kanske blir lite godissök också eftersom hon tycker att det är så roligt att leta efter små godisbitar i träd, på stenar, under pinnar...
Senare idag är det ridning så det blir kanske inte så bra uppdatering här på bloggen ikväll men jag ska försöka. Det kanske kan bli lite mobilbloggning från stallet om jag kommer ihåg det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback