Skriv din beskrivning här!

Skogspromenad

Idag gick jag och Matilda på en skogspromenad med Bella och Bowser. Bella blev självklart jätteglad när hon förstog att Matilda skulle gå och hämta Bowser och att de sedan skulle gå på promenad tillsammans. Ännu bättre blev det när vi kom till skogen och gick runt där. När vi kom hem igen fick de leka lite på altanen innan Matilda gick och lämnade tillbaka Bowser.

Det var inte så lätt att ta några bilder eftersom Bella gärna ville busa och springa ifrån mig hela tiden... Men jag lyckades ta en bra bild i alla fall, och så lyckades jag ta en bild precis när Bella tycker att hon har suttit stilla för länge och börjar busa med Bowser.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback